Töissä on tullut oltua pitkiä päiviä ja ajattelin, että nyt viikonloppuna kerkeäisin ehkä piirtää joitain vanhoja töitä loppuun. Mutta miten kävikään, aukaisin viime kuussa tehdyn tiedoston ja pää löi tyhjää. Tässä nyt kuitenkin osa lineartista siitä jostain, mikä minun olisi pitänyt värittää, mutta jääköön nyt luonnokseksi. Samaa hahmoa luonnostelin, mitä edellisissäkin.
Tried to colour some old lineart, but could not come up with anything that I liked. So now it is left just as a sketch. I've been doing long days at work these couple of weeks, but it should all calm down next week. Maybe then I'll have more time to get some drawing stuff done (even though I've been scribbling at my notebook all evenings I still feel like I have nothing worth showing :'--D).
Noniin, nyt pitäisi olla suurin projekti töissä tehtynä ja ylitöitä ei tulisi olla enää iltaan saakka. Laitan tänne nyt tällaisen pienen luonnoksen pitämään tilaa niin kauan, että saan jotain parempaa tehtyä. :--D
Että hevosia. Koska Le Cheval de Fromage (The Cheese Horse) oli joskus aikoinaan hauska ajatus, niin nyt sille on oma logonsa. Ranskahan on käännetty google translatorin ja yhden kaverin avulla baarissa.
Vasemmanpuoleinen isopäinen hevonen, jonka piirtäessä nimesin Lagreksi (koska onhan selvästi ranskalainen hevonen), on piirretty mallista koneella. Mutta koska siinä meni aivan järettömästi aikaa ja koska en nähtävästi hoksaa aina näitä suorimpia reittejä, niin oikeanpuoleisen Deux-hevosen tajusin sentään piirtää koneella kuvasta läpi. Koska YOLO.
Kaksi viikkoa töitä takana ja nyt perjantaina kerkesin viimein koneelle piirtämään. Tämän piti muistaakseni olla aluksi ihminen, mutta sitten lähti lapasesta. Nyt se on ihmissammakko, godzillan vähänkuultu pikkuserkku.
Ja koska kuuntelin repeatilla näitä allaolevia kipaleita, lätkäisin tuonne kulmaan nähtävästi huonolla resoluutiolla tekstiä niistä. Glitch mobbi on nyt kuumaa tavaraa.